robin hood

Det där jag skrev om som bottnade sig i känslan av att alla bara tänker på sig själva och bara du som tänker på dig!?
Hjälp vart har min tycka-synd-om-ådra har tagit vägen?
Jag har uttryckt mig så förskräckligt oempatiskt de senaste diskussionerna om alkoholister att jag nästan har lust att klippa sönder min Odd Molly eftersom jag hade förtjänat det. 

käre himmelske fader, 
ge oss denna dag en massör. och skydda oss från ondo, 
och förlåt oss våra synder såsom vi förlåter dem som syndat emot oss (och en miljon)
amen

Jag har glömt av hur det är att vara säker på att ens eget liv ligger i något annats händer och hur det känns när ingenting är någon idé. 

Men jag tror fortfarande jag har ett behov som heter: Duga. 
Därför sitter jag här och ljuger
 att jag är Robin Hood. 
Och visst gör det ingenting att tiden går snabbt nu 

åt helvete med tiden.
ödet vill ju inte ha oss.
15 steg och sen ett stup.

 

Om man skalar bort sig själv kanske man blir någon helt annan

 image56

SOL

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0