jag och en lek

Imorgon sa hon och det var idag.

Tar det längre tid kommer jag bli paranoid

och tro att jag kommer dö för att de hittade något ovanligt

något som de aldrig sett förut i hela sitt liv

Typ kanske ett datavirus som inplanterat sig i min kropp

 

Ja allt det här gör mig egentligen illamående. Jag ville skriva något om hur man glömmer bort ansiktsdrag 
så lätt i efterhand eller om hur man slutar känna kroppen 
skaka på grund av en kyss i nacken.

alltså rymma

!

men jag har inte tid att rymma jag, 
allt det där med skolan och jag som ska vara så jävla bra jämt och sen dom där vinterhallonen. 

Jag är rädd för att vissa bara låtsas - för att deras drömmar redan handlar om någon annan.
 

Därför behöver han väl inte säga det eller visa det än? Han kan väl vänta tills han sett min första andlöshet, panikattack eller kanske bara sett mig spy på fyllan eller nått.

Alltså när delades tiden in i före och efter?

 

Hade du haft en mobil hade jag kunnat ringa dig så skulle du känt dig sådär hipp och populär. Det är nog inte vi som bestämmer ifall vi ses igen.


 

Jag lever banne mig i min egen lilla värld och på nyårsdagen när jag åkte spårvagn med min mp3 så hände det 
säkert av misstag att jag råkade viska med i en text och killen som satt 
framför tittade bakåt med en lagom orolig min

:

praise the day that brings you pain
.  (fniss)

 

Jag ska skriva en bok om henne för det skulle göra henne lycklig
och är hon lycklig kanske hon ler och när hon ler så drunknar jag för hennes leende är det vackraste jag vet och en gång hade jag en farfar som dog. Och jag vet ju inte just om det är annorlunda när personen heter farmor men jag tror varma kramar är bra.

Här är en till dig.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: a

tryggare kan ingen vara än jag när jag bor med dig.

2008-01-05 @ 01:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0