internet

Alltså slöseri med tid!? Ibland gillar jag inte dig. Okej du ser bra ut, luktar gott, skänker till välgörenheter - men du är också ett svin. Självisk. Slö. Onyttig. Lat. Suger ut min tid och skrattar åt mig. Distraherar mig. Ödslar bort mitt liv precis som alla andras när jag egentligen borde hälsa på mina vänner Starlight och Eddy. Du har inte gjort någon nytta för mig - förutom det här då. Och det verkar bara som en sådan där överbegåvning för att det är så stort. Alltså ungefär som att en sophög inte imponerar på någon medan andra skithögar får all uppmärksamhet de aldrig nånsin förtjänat. Snälla internet, lämna mig ifred.

 

image55

 

jagbaratyptyckerdetärkulattfjantaruntmedfinaordvalhelatidenochkanskejaghånglar

omjagblirfullochsenefteråtprisarjagiallafallalkoholenmenjagvågarintenykter



och 

jag vill bara somna i hans armar. 

 


Kommentarer
Postat av: greven.

men kom ihåg hur vi klättrade på väggarna i början.. internet är bra att ha. och du är bra att ha. vi ses om två timmar darlingbabe.

2008-01-22 @ 12:09:04
URL: http://itslikeelectricity.blogg.se
Postat av: sven

vilken satan i gatans fin bild. vilken satan i gatans fin bertil*

2008-01-25 @ 01:03:02
URL: http://dolora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0