brandy alexander

som när jag satt på ett utekafé och rökte och sa:
"det känns som om jag sitter på ett utekafé och röker"
eller när jag hade scarf på mig och gick i vinden:
"det känns som att jag har scarf på mig och går i vinden"

imorgon är det torsdag
om en vecka, sa de
och då var det torsdag

Har inte rökt en endaste cigarett det här 2008aet och jag har inte ätit en endaste liten fiskbit. Idag fikade jag med J och han tyckte det lät onödigt eftersom alla måste äta fisk för det var nyttigt. och då sa jag nej och att det bara var inbillning, föressten säger du bara så för att du är addicted to urinsyror..



If you are what you say you are 
A super star 
Then have no fear the camera's here and the microphone 
and they wanna know
the crowd is here and the lights are on
 and they want a show 

Joanna är hemma.
Det är skönt att Joanna är hemma 
<3






Kommentarer
Postat av: greven.

the only one i looove she wants a superstaaar aaahhaahaaa-aa. nu skriver jag en kommentar för du bad mig att skriva. och jag tänkte : ja, jag kan skriva. jag vet hur man gör. jag vill skriva. och jag skriver såhär : vi klarar oss utan fisk och cigaretter. 2008 kommer bli ett gött år. i love you, tack och skål.

2008-01-02 @ 22:33:38
URL: http://itslikeelectricity.blogg.se
Postat av: RestRules PontiFanclub

ja e hemma.
å ja är inte beroende av urinsyra.
jag gillar bara köttet.
å ja e kär i dig.
hejdå
ridå.

2008-01-02 @ 23:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0