6:ans spårvagn

"andtheworldjustseemstogoabitquickerwhenyourmindslowsabit"

Är det Personen eller
Situationen man har med Personen som gör att man... trivs?


Jag lyssnar på musik som får mig att känna mig usel och unik i en enda salig blandning. Det finns bara en person till som är lika usel som jag. Ibland vill jag innerligt ingenting annat än ha någon mer som är usel vid min sida. 

 

I morse när jag gick uppför en trappa var det som mörker


om det hade varit en film hade hela biosalongen börjat gråta


 

Det enda jag kan tänka på idag är två saker,

förövrigt kan jag inte stava

 

Det här jag precis hittade nu det påminner kanske lite om någonting gammalt fast ändå inte alls. 

Nej nu vet jag ! 

ingenting är sig likt bara inbillningarna.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0