passion

Alla Hjärtans Dag - AHD , låter som ADHD. 

Jag kommer ihåg min förra allahjärtansdag. Då var jag i Östersund, och så ringde jag till min gamla kärlek och skulle säga hej för det var alla hjärtans dag fast då ville inte han prata med mig. Och sen dess nästan, har vi inte pratat på ett år. Och så var det bra med det. 

Idag har jag klippt håret igen. Jag ser ut som en punkasskicker. Men min Percing är ute för er som inte vet. Ja-a those days are gone oh sweet sixteen you're lost and gone forever.. så jag ser inte så himla farlig ut längre, det är bara ögonen som glöder ibland. Men mest rinner dom när det blåser. Och mest lyser dom när dom ser någon dom tycker om..

Vi pratade om Passioner i skolan. En passion kan vara en sak eller en person, folk som har passioner i sitt liv mår oftast bättre än dom som inte har det. Jag undrar om det är därför jag så himla gärna vill vilja gå fridhem och spela piano fast att jag inte vill.. 
Jag önskar att jag ville, för jag vet att jag skulle kunna. Men jag kan ju bara det som jag vill. Och imorgon skulle jag egentligen åka till Stockholm. Jag skulle ju egentligen det för att jag hade tänkt det. Men så kände jag att jag inte kunde det. Och bara för jag skrev så nu undrar jag om jag inte kunde det för att jag inte ville det. 
Ibland önskar man att saker bara kunde få vara självständiga och bara som dom är. Att en trädgård kan få vara vacker utan att man måste tro att det bor älvor längst bak i den också..
Fast i min värld så måste man tro att det bor älvor längst bak i trädgården också!
Annars blir jag alldeles sådär opepp. 

ÅÅ ja längtar efter min kaameraah

image63

Kommentarer
Postat av: Josefine

det finns älvor min vän, och sjöjungfrur också. Ingen kommer någonsin att kunna bevisa att de inte finns, och det är en upplyftande tanke :)

2008-03-10 @ 00:16:00
URL: http://jossangbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0