borstij

"Vi kan väl skita ner oss tillsammans, på det sättet kanske vi senare kan dusha ihop"
Jag tycker det låter mysigt.
Och Jag hade också viljat gå på booty för tight ass -08. Fast jag vet iof varför jag inte gör det. Om jag gjorde det just nu så hade jag dött av stress. Jag är så himla lycklig för att jag inte vill dö :) Jag stressar alltid ihjäl mig om det händer mer än två saker samtidigt. Just nu händer det två och en halv sak. Det funkar för tillfället eftersom den halva saken är i ett annat land. Det gäller att inte tappa den röda tråden.
Jag har legat på soffan idag och funderat över mitt liv. Jag kom fram till att det är ganska Fläckfritt, därför min Fläckman kan du inte ana hur fantastisk vardagen blev med livstecken från Landala eller Backa eller where ever you are - my superstar. Liten skit rensar magen.

Annars så väntar jag på domen om lägenheten. Hanna ringer antagligen nästa vecka eftersom hon sa att hon skulle ringa igår. Hon sa att hon skulle kämpa för att få ha kvar den lilla på Chapmans. Det hade varit så himla underbart att få bo där lite till. Jag börjar känna mig som hemma i majorna. Annars så har jag ätit Borstij eller vad det heter idag. Jag gillar ryssland. Jag har kommit in i lite av en Rysk peroid.

hejarysslandhejarysslandhejaryssnlanhejarysslandhejsanryssndeb

Kommentarer
Postat av: Späckiz

Love you, Kriset. Tricket att träna utan att bli stressad är att inte ha nåt liv.

2008-02-14 @ 14:11:07
URL: http://enchantantdidoo.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0