Timo Räisänen

Vi hörde Timo Räisänen på Pustervik igår. I hopphavet framför scenen blev min svarta klänning svartare än nånsin... 

I natt ska jag drömma att vi lever i ett land där disken diskar sig själv, där baksmällor inte existerar, där allt bra aldrig har ett slut och där choklad är någonting man krymper av. 
I morgon ska jag jobba igen. På vägen dit ska jag gå förbi mitt stammisskyltfönster och räkna ut en tjugonde gång:
3000-3000=0,00
 
Hemma hos Petra:
-Åh vilket fint kort! Är det Kristoffer och hans band? :)
-Nej, det är Metallica.

I morgon är det 2:a advent, 9:onde December och namnsdag. 
Grattis särskilt till min lilla vackra Anna om du vill. 
I celebrate sundays - boogie



Kommentarer
Postat av: bosse

hahahahahaha vilket underbart citat ! vi får fira oss när jag kommer hem :] grattis.nu.

2007-12-09 @ 01:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0