Next year baby

Idag har jag varit så himla fantastisk. Jag har dammsugit hela lägenheten med en dammsugare för hand, diskat, sopsorterat, handlat rengöringsmedel med citrondoft, lagat stor kastrull soppa, köpt mer knäckebröd och tvättat, hängt lite tvätt, vikt lite tvätt och nu sitter jag utslagen i soffan med Lupe Fiasco och väntar på min vän. 

Antagligen sista dagen i skivaffären fick jag sad feelings. Butiken måste stänga och bara tanken på att mina barn antagligen inte kommer växa upp med skivaffärer är ju bara för tråkig. Och jag som inte handlat skivor på flera år fick ett ryck och handlade med mig en hel packe hem. Fick jättebra tips av mina nyvunna vänner på stigbergstorget, tjejen som hotar klippa söder sina fina läderstövlar och fläta koppel till mig om jag tar fel väg på nyårsafton och år 2008. Henne och honom har jag att tacka för mycket den här vintern. Om dom bara visste...

Oo Helga natt i höjden det var en fin jul.. 


Min Pappa är ett stort barn som jag hade när jag var liten och på julafton

När min mamma fryser ger hon mig en tröja. 

Bästa Bror

Strösocker. Nora och Albin

Next year, things are gonna change
Gonna drink less beer, and start all over again
Gonna read more books, gonna keep up with the news
Gonna learn how to cook and spend less money on shoooes
I'll pay my bills on time,and file my mail away, everyday
Only drink the finest wine,and call my Gran every Sunday

Next Year Baby

gärna supa och slåss. helst göra bombhot o elda upp ullevi. 
ska aldrig mer lita på nån o ja tycker du ska va me din man på nyår älskling, 
ja köper en hamster. <3

och nästa år vill jag till Paris igen. 

Kommentarer
Postat av: Chris

söta bilder :D
Ha en bra kväll , Kram Chrizs

2007-12-29 @ 22:24:13
URL: http://chrizs.blogg.se
Postat av: e

jag ska till paris med.

2008-01-05 @ 18:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0