Koltrast

Ikväll är en sån där kväll när jag funderar över vad som är av betydelse och inte. Det är inte mer eller mindre utan tänk efter lite, antingen behöver man någon i sitt liv eller inte. Ikväll erkänner jag inga gråzoner för ikväll måste det vara svart eller vitt. Det är härifrån till evigheten. Antingen älskar jag er och så älskar ni mig. Om ni inte älskar mig får ni inte finnas för då blir jag rädd. Det enda som säger emot är att det inte är Söndag idag och igår var definitivt inte Lördag - mellanting

I morse vaknade jag när min roomie klappade mig på pannan och kröp ner i sängen. Sedan gick dagen med miss dread vid min sida och den slutade nästan här, med tårar på sängkanten. 
Anna säger att det är så mycket som jag inte förstår. 

Vi ska för vi borde långsamt döda fjärilarna i min mage med en vitlökspress. För mycket känslor gör mig illamående. Jag har slagits med gamla kärlekar idag. Efter tårarna på sängkanten och en cigarett förvånades jag över mitt hjärtas slag. Jag har egentligen redan upptäckt att gräset är lika grönt här om inte grönare efter som den enda falskheten jag kan hitta här är min egen...
Det enda jag stör mig lite på är när du binder fast min fot i trådar och när du drar i dem för då blir det liksom feltramp.

Hon förklarade det så bra och jag började förstå att jag inte förstod. 


Till dig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0