Båten i Parken

Jag vägrar gå med på att jag är en båt i en park.

Varje gång man är frisk glömmer man bort hur det känns när man är sjuk. Idag har jag kraxat som en kråka och haft allt ifrån 37,0 till 38,3 i feber. Jag är glad att det är måndag idag fast lite rädd för att den ska ta slut. Imorgon är det litteraturseminarium i sociologi och jag är som alltid nervig för att prata vid bordet som man ska. Fast morgondagens tisdag är en tisdag av skräckblandad förtjusning. Jo, två små tomtar från lundtrakten kommer hem tlll göteborg och förgyller hela julefriden. pirr på det. 

Jag önskar att resten av livet skall fortsätta vara lika perfekt som min nya klänning. 
Liksom nyårsafton med the fisherman's friend, tummelisa och några andra tre hundra.

Vem är Du nu för tiden?
Är Du den jag saknar?
Eller Den jag älskade förut?

Åk hem tidigare, om inte för din egen skull så för min baby. 
Skulle kanske kunna vara hes för jag sjungit Mötley Crue ut genom fönstret på nätterna så högt att det skulle kunna höras upp till stockholm, till dig. Tänk om jag hade varit Nikki Sixx och sjungit till dig på riktigt, då hade jag nog inte ens behövt be dig komma hit. Ibland är det där livet allt bra orättvist va. 
Kom hem hel så ska jag tatuera in ditt namn Joanna. 

Och kunde man bli trött på sushi? - Njaaee, bara jättelite :) 



Det här är förresten sant och Vi ses i övermorgon. HURRA!


Kommentarer
Postat av: greven

nu är det slut på sushin ett tag och julfood som gäller. jag tycker också joanna ska komma hem.

2007-12-17 @ 21:16:02
URL: http://itslikeelectricity.blogg.se
Postat av: e

jag älskar sushi å du skriver bra å du e söt. för det är du. jag behöver en pusselkram snart, hjärtegull.

2007-12-17 @ 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0