ARGAst

ARGARGARGARGARG SOM ETT BI!

Klanka inte ner på den stackars tjejen. DU hade smsat precis lika dant om det vore för ettårsenochetthalvt din svarsjuke jävel. 

För allt du sa för alla sanningar du målade upp i ditt huvud. Jag var en jävla Idiot som skaffade en liten söt katt för att jag inte kunde lämna henne första dagarna och åka hem till dig istället. Jag var förmodligen med någon annan när jag åkte och tränade i Lerum. Jag var ett jävla egotrippat as som när jag för en gångs skull vågade mig ut i vimlet följde med mina vänner ut och drack öl och inte dig. Du var nära på att boka en biljett ner till Bordeaux för att jag inte skulle gå och lägga mig brevid någon fransman. Jag var hemma hos Anna och du ringde och frågade om det var några killar där. Du bad mig dra åt helvete för att jag hade varit inne på kära C:s bilddagbok. Du sa " jag litar inte ett skit på dig". Jag hade varit på barnkalas hos min bror och fått i mig en tårtbit. Jag var stolt som ett barn som precis lärt sig cykla för att jag hade klarat av att äta den där och du blev arg för att jag kunde äta tårta med dom och inte med dig - jag sa förlåt älskling. Du ringde till min mamma och bad henne hälsa till sin dotter att hon kunde dra åt helvete. Du skrev till min vän på msn när du var arg att: "jag önskar hon svälter sig till döds". Hur kommer det sig att jag är ett elakt svin som inte klarar av att ha någon kontakt med dig? Hur kommer det sig att det är jag som är en jävla människa när jag talar om att det väcker så mycket minnen som känns jobbiga när jag pratar med dig?

Jag tycker fan inte alls att du är bäst och jag önskar också att jag bara kunde stänga av och ha trevligt.  Jag har försökt att minnas de vackra stunderna, för de var också många många. Synd att du bara tänker på dig själv och är så jävla rädd för att vara ensam. Jag är inte ditt säkra kort. Jag är inte kär i dig. Jag älskar dig ibland för jag kommer ihåg en gång när vi var lyckliga. Men nu är jag lite ledsen och argargarg som ett bi för att du tillägnar mig en svordom för allt det här. Det är så jävla sad, oh so sad my love. 

du sa du tyckte om mig mest på morgonen. jag tror det var för det var då jag var som minst och som mörkast under ögonen. Hoppas du hittar en ny liten älva som sitter och väntar hemma i vardagsrummet på dig när du är ute och dricker öl och lyssnar på band. 

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Ja, herrenadå. Finns det grundkurser i respekt och självdistans? (I så fall, mitt arga Bi, så har jag ett tips till din gamla vän!)

2007-12-11 @ 22:28:29
Postat av: sani.

ah för fan vad världen är mörk på vissa ställen efter lite distans. men tiden är med oss alla och snart kommer vi och våldgästar er med pepparkakor och paket. du är min pärla och ingen pärla finns som du.

2007-12-12 @ 01:28:47
URL: http://dolora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0